Telefon: 021.314.23.15

Email: registratura@dgas.ro

Logo

Serviciul Urgențe Sociale

24/24 la 021/9524

fiipregătit.ro

Situații de Urgență Proiect DSU

021 9524 - Victimele Violenței Domestice

Disponibil 24/24

Contact

Info & Contact

Adresă:

Str. Constantin Mille 10, Sector 1, Bucureşti – 010142

Telefon:

021 314.23.15 | Fax: 021 314.23.16

Tel Verde: 0800 821 218

Adrese E-mail:

registratura@dgas.ro

voucher.materna@dgas.ro – informații privind Voucher Materna București.

adulticuhandicap@dgas.ro – informații privind Stimulentul pentru Integrarea Socială a Persoanelor Adulte cu Handicap.

copiicuhandicap@dgas.ro – informații privind Stimulentul financiar pentru copiii cu handicap.

nounascutisimonoparentale@dgas.ro – informații privind Stimulentul pentru nou născut și ajutorul comunitar pentru familia monoparentală.

rechizite.scolare@dgas.ro – informații privind Sprijin Financiar pentru Prevenirea Abandonului Școlar în Municipiul București.

Relații Publice / Mass-media:

Coordonator – Ilie Brîndușa
Telefon – 021 314 23 15

Program de lucru cu publicul:

Luni-Joi: 09:00 – 15:00

În zilele de vineri nu se lucrează cu publicul.

Excepție: Dosarele pentru Voucher Materna și ridicarea voucherelor se pot depune / ridica și în zilele de vineri, în intervalul orar 09.00-15.00.

}

Programul înscrierilor în audienţe este următorul:

Luni, Marţi, Miercuri, Joi, Vineri: 09:00 – 15:00

*Înscrierile se fac la Biroul Relații cu Publicul, str. Constantin Mille nr. 10, sector 1, tel. 021/314.23.15.

}

Program de audiențe:

Luni, Marţi, Miercuri, Joi: 09:00 – 15:00

}

Ghișeul nr. 1 – Voucher Materna

Luni, Marţi, Miercuri, Joi, Vineri: 09:00 – 15:00

}

ghișeul nr. 2 – Nou născuți și Ajutor Social comunitar pentru familia monoparentală

Luni, Marţi, Miercuri, Joi: 09:00 – 15:00

}

Ghișeul nr. 3 – Stimulent pentru Persoanele adulte cu handicap

Luni, Marţi, Miercuri, Joi: 09:00 – 15:00

}

ghișeul nr. 4 – Stimulent pentru Copii cu Handicap

Luni, Marţi, Miercuri, Joi: 09:00 – 15:00

Formular înscriere audiență

    Incarca fisier

    Spălătoria Socială – Str. Armeniș nr. 2, sector 3

    Sesizări și Reclamații

    Prin petiție se înțelege cererea, reclamația, sesizarea sau propunerea formulată în scris ori prin poștă electronică, pe care un cetățean sau o organizație legal constituită o poate adresa autorităților și instituțiilor publice centrale și locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor și ale celorlalte organe centrale, companiilor și societăților naționale, societăților comerciale de interes jutețean sau local, precum și regiilor autonome, denumite în continuare autorități și instituții publice.

    Condiţie de validitate: orice petiţie trebuie să fie semnată şi să conţină datele complete de identificare a petentului. Petiţiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiţionarului nu se iau in considerare şi se clasează.

    Petițiile se vor trimite la adresa de e-mail registratura@dgas.ro.