Bulevardul Theodor Pallady nr. 64, Sector 3, Bucureşti

COMPLEXUL INTEGRAT DE SERVICII SOCIALE PENTRU ADULŢI – SFÂNTUL IOAN are doua componente:

CENTRUL DE ZI PENTRU INTEGRARE/ REINTEGRARE SOCIALĂ

Centrul de zi pentru integrare/reintegrare socială funcţionează pentru persoanele fără adăpost de pe raza municipiului București, zilnic,  pe toată perioada anului calendaristic, între orele 07:00-19:00.

Numărul total de beneficiari care pot accesa zilnic serviciile oferite de Centrul de zi pentru integrare/reintegrare socială este de maxim 40 persoane, participante la activități individuale sau de grup.

Activitățile Centrului de zi pentru integrare/reintegrare socială se desfășoară la etajul 4 al complexului în cele 2 încăperi special amenajate.

Serviciile din cadrul Centrului de zi pentru integrare/reintegrare social sunt oferite de către specialiști din domeniul social(inspector specialitate, responsabili caz, etc.) psihologic și medical și cuprind:

  • Evaluare și consiliere socială în vederea integrării/reintegrării sociale;
  • Evaluare și consiliere psihologică;
  • Consult medical de specialitate;
  • Acordare hrană-masă de prânz;
  • Activități de relaxare, atelier de desen și pictură, sesiuni de educație sanitară, etc.

 

Admiterea în cadrul Centrului de zi pentru integrare/reintegrare socială persoanele fără adăpost aflate pe raza Municipiului Bucureşti se face după semnarea unui Contract de furnizare servicii sociale între beneficiar și furnizorul de servicii, respectiv Direcția Generală de Asistență Socială a Municipiului București.

Documentele necesare în vederea redactării contractului de furnizare servicii sociale sunt:

  • Copie document de identitate-BI, CI, CIP-valabile;
  • Fișă inițială de evaluare;
  • Referat aprobat de conducerea D.G.A.S.M.B.

 

Toate serviciile Centrului de zi pentru integrare/reintegrare socială sunt oferite cu titlu gratuit beneficiarilor admiși.

Centrul facilitează accesul în incinta proprie a potenţialilor beneficiari/membrilor săi de familie anterior admiterii beneficiarilor, pentru a cunoaşte activităţile/serviciile acordate.

Programul de vizită pentru informarea beneficiarilor şi a publicului în general este stabilit și este afișat la intrarea în centru respectiv de 2 ori pe luna în zilele de 1 și 15 ale fiecarei luni în intervalul orar 14:00-15:00.

 

ADĂPOST DE NOAPTE

Compartimentul Adăpost de Noapte este înființat și administrat de furnizorul Direcţia Generală de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti (D.G.A.S.M.B.) și are sediul în Bulevardul Theodor Pallady nr. 64, sector 3, București în cadrul Complexului Integrat de Servicii Sociale pentru Adulţi – “Sf. Ioan” (C.I.S.S.A.).

Scopul Adăpostului de Noapte este de a asigura servicii de găzduire pe timpul nopții pentru persoanele fără adăpost de pe raza municipiului București, care nu dispun de mijloacele necesare asigurării înnoptării în condiții de siguranță.

Compartimentul Adăpost de Noapte funcţionează zilnic,  pe toată perioada anului calendaristic, între orele 19:00-07:00.

Capacitatea totală a Adăpostului  de Noapte este de 450 locuri, repartizate astfel: 390 paturi în camere, 60 paturi în containerele din curtea centrului, existând posibilitatea de a suplimenta numărul de locuri cu încă 80.

Serviciile din cadrul Compartimentului Adăpost de Noapte sunt oferite de către personalul de specialitate și acestea sunt:

  • Găzduire în funcție de locurile disponibile;
  • Acordare de hrană (2 mese-mic dejun și cină);
  • Acordare de produse și obiecte de igienizare ( săpun, șampon, pastă de dinți, periuță de dinți, aparate de ras, pastă de ras, pijamale, prosop, papuci, etc.) în limita stocului disponibil;
  • Servicii medicale și de îngrijire de bază.

 

Admiterea în cadrul Compartimentului Adăpost de Noapte se face pentru persoanele fără adăpost aflate pe raza Municipiului Bucureşti se face după semnarea unei cereri.

 

Toate serviciile Compartimentului Adăpost de Noapte sunt oferite cu titlu gratuit beneficiarilor admiși.

Programul de vizită pentru informarea beneficiarilor şi a publicului în general este stabilit și este afișat la intrarea în centru respectiv, de 2 ori pe luna în zilele de 1 și 15 ale fiecarei luni în intervalul orar 14:00-15:00.